Wednesday, September 2, 2015

დღე მერვე---ავტვირთეთ ჩვენი საქაღალდე მთლიანად დრაივზე და გამოვაქვეყნეთ ბლოგზე.გავეცანით ფასილიტაციის ნიმუშებს დაშევადგინეთ კითხვარი მოსწავლეთა ფასილიტაციისათვის.

დღე მეცხრე--გავიხსენეთ პორტფოლიოს ჩეკლისტი,პროექტის მახასიათებლის ჩეკლისტი.როგორ უნდა შევქმნათ ბუკლეტი,ბლუმის განახლებული ტაქსონომია,ოცდამეერთე საუკუნის უნარ-ჩვევები,როგორ უნდა ჩამოვაყალიბოთ პროექტის იდეა,მიზნები,როგორ უნდა შევაფასოთ პროექტი-ოთხი განმავიტარებელი და ერთი განმსაზღვრელი.როგორ უნდა მოვახდინოთ მოსწწავლეთა დიფერენცირება,როგორ შევუწყოთ ხელი -ფასილიტაცია.ბოლოს მოვისმინეთ ჯგუფის წევრთა პრეზენტაციები;ნათელა ფაიქრიძე-თემა:თალგამი.თემა აგებულია მეგობრობაზე და ურთიერთდახმარებაზე.მაყვალა ხიხიჯაკაძე-სისხლის ჯგუფები,ნათელა ჩიტორელიძე-ვაჟა ფშაველას სტუმარ-მასპინძელი-თემის მიზანია საუკუნოვანი პრობლემების გადაწყვეტა.მარინა ტურაშვილი-ინგლისური ენა ქართულ რეალობაში.რამდენად მნიშვნელოვანია ინგლისური ენის შესწავლა.ია გიორგაძე-ინფორმაციის მოძიება კომპიუტერიდან და გადმოწერა.მიზანი მოსწავლეებმა როგორ უნდა მოიძიონ ინტერნეტიდან სანდო ინფორმაცია.ნანა ბერიძე-ბრიტანელი თინეიჯერების ცხოვრება.მიზანი-გაავლონ პარალელები ქართულ და ბრიტანულ ცხოვრებას შორის.ნაირა ჩხიკვაძე-გარემოზე მავნე ზემოქმედება.მიზანი;ვასწავლოთ მოსწავლეებს რას ნიშნავს გარემოზე ზემოქმედება და როგორ შეიძლება მისი თავიდან აცილება.დალი დაღელაშვილი-სტატისიკური კვლევა.მიზანი-სოფელში მიგრაციის პრობლემა.ჟანა ნიშნიანიძე-ცნობილი ადამიანები ჩვენს კუთხეში.მიზანი-მოიძიონ ინფორმაციემი ხარაგაულში მცხოვრებ გამოჩენილ ადამიანებზე.ლიანა ჩადუნელი-ელექტრომაგნიტური ტალღების გამოყენება-ადამიანი.მიზანი-რა გავლენას ახდენს ელექტრომაგნიტური ტალღები ადამიანის ჯანმრთელობაზე.მედეა ნიქაბაძე-21-ე საუკუნის ლუარსაბი.თემის მიზანია-ძველი ლუარსაბი ჩვენ ცხოვრებაში,გავაცნოთ მოსწავლეებს რას ნიშნავს ლუარსაბობა.

დასკვნა:მომეწონა სტანდარტიდან გამომდინარე მიზნები რომ ვწერეთ და მას შევუსაბამეთ აქტივობები და მოვიყვანეთ ერთად სისრულეში.მომეწონა აგრეთვე პროექტის ნიმუშები,რომელსაც გამოვიყენებ პროექტის შედგენის დროს.მადლობას ვუხდი ქ.მანანას

ვუხდი ქ.მანანას.

No comments:

Post a Comment